2 års garanti lämnas på alla våra produkter från den dagen du mottagit produkten. I garantin ingår returfrakt för kunder inom Sverige vid service. Kund utanför Sverige betalar själv frakten till oss och vi betalar frakten tillbaka till kunden.
Garantin omfattar material och fabrikationsfel som uppkommer under garantiperioden.
Observera att garanti ej lämnas på:
1. Uppge ditt ordernummer, fakturanummer/kvitto.
2. Beskriv produktens fel så tydligt du kan.
3. Inom 48 h kommer du att få ett behjälpligt svar om hur vi ska hjälpa dig med ditt problem.
Vid godkänd reklamation
Du som kund ansvarar för att varan är väl emballerad, tänk därför på att skicka varan i originalförpackning eller väl förpackad i ett bra ytteremballage (t.ex. wellpappkartong). Viktigt är att alltid bifoga en tydlig beskrivning av felet. Då går det snabbare för vår serviceavdelning att laga produkten.
Hur länge tar ett serviceärende?
Varan kommer i första hand att lagas och om inte detta lyckas så kommer TrendRehab att skicka en ny produkt till dig. Service och återsändning sker i Umeå, Sverige och tar i normalfallet max 10 arbetsdagar. Vi försöker alltid att bli klara så fort som möjligt för att du som kund ska bli nöjd.
Om du vill häva ditt köp ber vi dig meddela oss detta inom 14 dagar från det datum du mottagit varan. Du har 14 dagars ångerrätt.
Mejla oss för snabb hjälp.